پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118194
آيا وقت آن نرسيده که به ريسمان محکم الهي چنگ زنيم و طومار عمر مستکبران را در هم بپيچيم؟
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1719

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سال هاست که اخبار تلوزيون، روزنامه ها و سايت ها پر شده است از جنايت عده اي انسان عليه عده اي ديگر، روزي از کشتار بي رحمانه ي اسرائيلي ها در فلسطين خبر مي رسد و روز ديگر از جنايت داعش در سوريه و عراق. جالب اينجاست که عده اي که تعدادشان به حساب هم نمي آيد دارند اينگونه اقدامات التهاب آميز را سازماندهي و اجرا مي کنند. مويد اين گفته تعداد گروهک داعش در برابر ملت سوريه و عراق است اما همين تعداد کم و محدود يک امت را با دردسر روبرو کرده است. چه بايد کرد؟ تا کي بايد جنايات عده اي وحشي و ديوانه عليه تمدن هاي بزرگ و ديرپا ادامه داشته باشد؟

???? سال از روزگاري مي گذرد که بناي دين مبين اسلام نهاده شد و پس از ادياني چون يهوديت و مسيحيت دين اسلام به عنوان کاملترين دين الهي معرفي شد.

از همان روزگار و چه بسا پيش از آن اسلام مورد هجمه ي کساني قرار گرفت که با گسترش آن منافع دنيوي خود را از دست مي دادند. پيامبر اسلام اولين کسي بود که به دليل ايمانش به خداي متعال مورد هجمه يهوديان و کافران زمان قرار گرفت و پس از ايشان نيز ائمه ي اطهار و پيروانشان از گزند اين آسيب ها در امان نماندند و در طول تاريخ پيروان دين اسلام آسيب ها و ستم هاي بسياري را متحمل شده اند.

???? سال از عمر دين اسلام گذشته است و اکنون در دوران غيبت حضرت صاحب الامر و الزمان قرار داريم اما دشمني با اسلام و مسلمين نه تنها کمتر از گذشته نشده است که اصحاب کفر و جور، آقايي و اعتلاي اسلام در جهان را بر نمي تابند و از هر روشي براي نابودي آن بهره مي برن.

کافران، مستکبران، منافقان، جانيان و شياطين چون مي دانند بزرگي و عظمت اسلام به معناي نابودي و اضمحلال آنان است ساليان سال است که با يکديگر متحد و يکپارچه شده اند و کمر همت به نابودي اسلام و مسلمين بسته اند و در اين هدف ثابت قدم و استوارند اما در اين سوي جبهه که جبهه ي حق و راستي است گويا هنوز مسلمانان نمي خواهند باور کنند که دشمن همه ي آنان يکي است و زمان اتحاد و همدلي شان فرارسيده است.

هر روز از گوشه و کنار جهان خبر مي رسد که جنايتي عليه اسلام و مسلمين به وقوع پيوسته است. يک روز داعش تيتر اخبار مي شود و روز ديگر کشتار مسلمانان فلسطيني توسط اسرائيل اما هيچ عکس العملي از امت اسلام نشان داده نمي شود.

تا کي بايد اسلام شاهد تفرقه و چند گروهي و چند دستگي باشد؟ تا چه زماني بايد اسلام از تفرقه ي مسلمانان ضربه ببيند؟ آيا وقت آن نرسيده است که همه ي ما مسلمانان با محوريت دين مبين اسلام و پيروي از احکام اين دين مبين و قرآن به ريسمان محکم الهي چنگ زنيم و طومار کفار و متجاوزان را در هم بپيچيم؟

مهدي بهزادي/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html